عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

دومین گروه عمده اصولگرایان در انتخابات جبهه پایداری به محوریت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی ، اعضای جبهه پایداری این جبهه متشکل از شماری از وزرای سابق دولت نهم و دهم ، جمعی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس ، جبهه ولا (قرارگاه عمار) و شماری از سیاستمداران و روحانیون دیگر .

افراد موسس و شاخص این جبهه صادق محصولی ، محمد حسین صفار هرندی ، حمید رسایی ، علی اصغر زارعی ، مهدی کوچک زاده ، اسماعیل کوثری ، روح الله حسینیان ، غلامحسین الهام و مرتضی آقا تهرانی از موسسان جبهه پایداری تلقی می شوند .

اعضای این جبهه می کوشند تا هویتی مستقل از جریان انحرافی نشان دهند و مرزبندی روشنی با آنها داشته باشند و در عین حال زمینه پیروزی همراهان و همفکران خود را در انتخابات پیش روی مجلس ، مستقل از گروه 8+7 فراهم کنند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 7:45 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 596
بازدید کل : 78688
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1